torsdag 9 maj 2024

Helgfrågan vecka 19: Läsning just nu

 


Det blir ännu en lugn kväll med mycket tv tittande och sen blir det6 läsning innan jag somnar. Men först ska jag svara på Mias Helgfråga, som lyder

 Idag är det Kristi himmelsfärdsdag och vi är lediga. 

Vad blir det för läsning?


Jag börjar på en "ny" bok i sängen


Avgrunden (titeln är länkad till Bokus sida, där det finns mer info om boken) av Margit Sandemo


Den här har jag fått låna av Marina, en ur personalen på Hemtjänsten som har samlat på sig hela serien.

Marina med sonen Ludvig







  

4 kommentarer:

  1. Det är väl fyrtio de ledar, trevlig hemtjänst.

    SvaraRadera
  2. Sagan om Isfolket läste jag många delar av, men jag har långt ifrån läst alla.

    SvaraRadera
  3. Ja du, det där är en riktig mastodontserie. Inte läst, men alla känner vi någon som läst den i sin helhet...

    SvaraRadera
  4. en prestation att skriva så många delar

    SvaraRadera