måndag 1 januari 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 52

Vecka 52 gick inte alls som planerat, dvs det blev inte alls så mycket lästid som jag hade hoppats. Bror min var ju hos oss över julen och åkte hem på onsdagen då vi skulle in till Uppsala för att handla. Vår shoppingrunda tog i princip hela dagen så då blev det inte mycket läst. Några böcker hann jag inte med att plocka ner så det har jag kvar att göra nån gång i januari. Sen skulle det förberedas inför nyår och det tog ju också sin lilla tid. Utöver det så var jag väldigt trött hela vecka och somnade i soffan nästan varje kväll. Det blev alltså inte speciellt mycket läst den veckan.



Jag hann läsa klart två böcker

Storstadskärlek av Lina Forss (recension den här veckan)
Hjärntvättad (recension den här veckan)

Jag skrev tre recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Kicktorsken - Alexander Salzberger
Skymningsflickan - Katarina Wennstam
Och eld föll från himlen - Jan Davilén

Det dök upp en bok i brevlådan

Blodlokan av Louise Boije af Gennäs

Och så kom ju de tre pocketböckerna som jag köpt åt oss

Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan
Swede Hollow av Ola Larsmo
För att kunna leva av Yeonmi Park







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar