tisdag 7 maj 2024

Tisdagstrion vecka 19: Bok nummer 3, 14 och 23 i valfri bokhylla


 Jag har haft bråda dagar den senaste tiden och bloggat väldigt lite över helgen men idag måste jag ju delta i Tisdagstrion, som anordnas av Ugglan och boken. Temat den här veckan är




3,
 14 OCH 23 I VALFRI BOKHYLLA



Nr 3


Alma Whittakers betydelsefulla upptäckter  (titeln är länkad till Bokus sida där det finns mer info om boken)av Elizabeth Gilbert
Boken är så pass gammal att den inte längre finns med på förlagets sida.



Nr 14

De rättslösa  (titeln är länkad til  förlagets sida där det finna mer info om boken)av   Malin Thunberg Schunke


Nr 23

Allt jag fått lära mig a(titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken) av Tara Westover






9 kommentarer:


  1. Alma Whittakers betydelsefulla upptäckter och Allt jag fått lära mig är riktigt bra, finns i min bokhylla.

    SvaraRadera
  2. Dessa tre har jag inte läst, men jag känner igen dem i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Det var tre nya titlar för mig. Tack för tips!

    SvaraRadera
  4. Har inte läst någon av böckerna. Kul att se vad andra har i sina hyllor.

    SvaraRadera
  5. Tara finns i min bokhylla med men inte med numret.

    SvaraRadera
  6. Allt jag fått lära mig har jag i läslistan.

    SvaraRadera
  7. Allt jag fått lära mig har jag läst fast på engelska. Har läst annat av Gilbert.

    SvaraRadera
  8. Allt jag fått lära mig tyckte jag jättemycket om
    Maria Bokologen

    SvaraRadera
  9. Alma Whittakers betydelsefulla upptäckter verkar intressant!

    SvaraRadera