måndag 23 oktober 2017

Sammanfattning vecka 42

Vecka 42 måste summeras så jag vet exakt var jag står. Jag är faktiskt rätt så nöjd med vecka 42. Jag hann ikapp med recensionerna och ligger bra till med läsningen så det finns egentligen ingenting att vara missnöjd med.

Nu gäller det bara att hålla tempot så jag inte hamnar efter med nånting igen. Men som det ser ut nu så blir nog vecka 43 ganska bra. Men för säkerhets skull får jag väl lägga till det där "om inget oförutsett inträffar".




Jag läste ut tre böcker

De förjagade av Mikael Strömberg (har redan blivit recenserad, se längre ner)
En vilsen själ av Göran Redin (recension den här veckan)
Sthlm Grotesque av Hanna Lindberg (recension den här veckan)


Jag hann med att skriva om fyra böcker

Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd - Lena Nordenjack
Ta min hand - Lisa Bjurwald
Flykten från Olympo - Lisa Hågensen
De förjagade - Mikael Strömberg

Och så dök det upp ett par bokpaket

Jägaren av Kamilla Oresvärd
Dödlig kod av Mark Greaney

Nu ser jag fram emot vad vecka 43 bär med sig!

1 kommentar:

  1. Låter som en bra vecka så håller tummarna för att vecka 43 blir det också!

    SvaraRadera