torsdag 27 juni 2024

Hett i hyllan #463

 

Igår var vi ute på stan och svettades - det var ju olidligt varmt ute. Vad jag har hört så har de lovat ännu varmare väder idag så jag kommer definitivt att stanna inne hela dan. Inne har vi dragit ner alla markiser och  kört med AC:n så att det är relativt svalt så inomhus går det att vara nu. Och medan jag njöt av den svala luften kom jag på att jag faktiskt hade tid att delta i Monikas Hett i hyllan idag.

Jag har plockat fram en bok som ligger i en av de närmaste högarna bredvid mig


Kär och galen i bokhandeln för ensamma hjärtan (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)av Annie Darling










Den här boken fick jag som spontanutskick 2021, och la den, som vanligt, bara i närmaste högen i väntan på att jag ska få tid över att läsa den. Ja, hittills har det inte hänt, men jag kan tänka mig att den här boken blir nog perfekt att läsa för att lätta upp mellan några allvarligare böcker.





3 kommentarer:

  1. Bokhandlar är alltid lockande, men kanske är boken alltför gullig för mig?

    SvaraRadera
  2. Ordet bokhandel i titeln lockar onekligen

    SvaraRadera
  3. Jag har inte läst denna, men alla böcker med bokhandel i titeln lockar ju.

    SvaraRadera