söndag 22 juli 2012

Loppisfynd

Ja, jag vet, jag skulle ju hålla igen nu. Men man kan ju bara inte låta bli när man hittar böcker billigt. Hela kalset gick ju faktiskt inte på mer än drygt 100,-.  Täby Bakluckeloppis har ju blivit sämre så jag är glad att vi hittat Ulva, som bara blir bättre och bättre. Idag slog jag mig lös riktigt ordentligt och kom hem med

Ängeln i Groznyj av Åsne Seierstad
Darling Jim av Christian Mörk
Vredens tid av Stefan Tegenfalk
Baltasar och Blimunda av José Saramago
Possession av Ann Rule
Janusstenen av Elly Griffiths
En nästan vanlig man av Buthler & Öhrlund
White line fever av Lemmy Kilmister
I det förflutna av Kate Morton
Facklan av Marion Zimmer Bradley
 Änglarösten av Arnaldur Indridason
Mellan himmel och jord av Niccoló Ammaniti
[geim] av Anders de la Motte
When the bough breaks av Jonathan Kellerman
Morgon i Jenin av Susan Abulhawa
Stamfejden av Matti Joensuu
En annorlunda barndom av Iris Johansson
Jane Eyre av Charlotte Brontë
Vägen av Cormac McCarthy
En glänta i skogen av Ola Larsmo
Slutet på Mr Y av Scarlett Thomas
The Pickwick Papers av Charles Dickens
The Lacuna av Barbara Kingsolver
Årsdagen av Amy Gutman

Men nu får jag nog hålla mig borta från loppisar ett bra tag...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar