fredag 17 november 2017

Helgläsning vecka 46

Det är fredag igen och dags att planera för helgens läsning.Som det ser ut nu så borde jag få ganska rejält med lästid den här helgen. Vi har inga aktiviteter inplanerade och jag har äntligen skickat iväg de dokument jag jobbat med för underskrift, så nu är det bara att vänta på att de returneras så jag kan fixa det slutgiltiga. Men lite får jag ändå dra av för jag tänkte faktiskt titta lite på tv också nu när vi fått en massa nya kanaler i och med att fiberkopplingen blivit klart. Och så vill jag ju måla lite också.
Ändå hoppas jag hinna läsa en hel del och hoppas då hinna med










Mot den glittrande snön vid världens ände av Eowyn Ivey
Jag har läst drygt halva boken redan så det ska inte ta så lång tid nu att bli klar











Sjusiffrigt av Anna Karolina












Den ädla konsten att vara elak av Dag Öhrlund & Lars Thunell













Ondskans innersta väsen av Luca D'Andrea








Visst är det här en glädjeplanering men jag tror på att hellre planera för många än för få, jag blir glad och nöjd oavsett vad jag hinner med så länge jag får nånting läst.

Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?






1 kommentar:

  1. Ester Karlsson med K och Ett jävla solsken ska jag koncentrera mig på i helgen :)

    SvaraRadera