fredag 2 mars 2018

Månadens bästa bok Februari 2018


Dags att välja ut Månadens bästa bok till Mias utmaning. Den här gången var det inga problem med att välja ut bästa boken, jag hade ju turen att få läsa en bok av en av mina favoritförfattare under Februari. Så Månadens bästa bok under Februari blev









Triptyk av Karin Slaughter (titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken)
Slaughter är alltså en av mina favoritförfattare och den här boken är första delen i serien om Will Trent, som jag faktiskt tyckte om. Inte så konstigt kanske att den här då blir Månadens bästa bok Februari.





4 kommentarer:

  1. Har inte läst något av den författaren.

    SvaraRadera
  2. Toppen när man hittar en favoritförfattare/bra bokserie på det sättet. Själv dock inte läst något av Karin Slaughter.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte läst den, hoppas den kommer som ljudbok.

    SvaraRadera
  4. Har inte läst något av författaren, men vann en av böckerna så den ligger bland mina olästa.

    SvaraRadera