måndag 26 mars 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 12

Vecka 12 gick riktigt bra på alla sätt. Jag hade tid, ork och lust att läsa och då gick det undan. Skrivandet fungerade också bra, jag var i kapp hela veckan. Snarare var det problem med att lyckas portionera ut recensionerna på ett vettigt sätt istället för att lägga ut allt i en enda stor klump. Men det är väl lite sådant som jag måste lära mig nu när jag är i kapp med recensionerna, att portionera ut recensionerna på ett bra sätt så att de fördelas på ett bra sätt under veckan. Nu gäller det bara att jag håller tempot så att jag inte hamnar efter igen. Men jag är väldigt nöjd med vecka 12.


Det jag gjorde under vecka 12 var

Jag läste klart 4 böcker

Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan (redan recenserad, se längre ner)
München av Robert Harris (recension den här veckan)
Bortom portalen II av Oscar Källner m.fl. (resencion 2018-04-16)
Nu är det kul igen: Från utmattning till arbetsglädje av Karin Adelsköld med Jessika Devert (recension den här veckan)


Jag publicerade 4 recensioner

Caradrius - Henrik Johansson 
Hotelldirektören - Rose Tillberg Mattsson 
När Madonnan återvände till San Veronica - Ingvar Hellsing Lundqvist 
Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden - Jenny Colgan 

3 rec.ex hittade vägen till vår brevlåda

Täcknamn: Hilde av Kjell Ola Dahl
Hämnaren av Jan-Erik Fjell
Dödskaravanen av Mats Erasmie

Jag köpte 2 böcker, och det hoppas jag blir sista bokreaköpet

Stieg Trenters Sturemordet av Jakob Nilsson
Allt eller inget av Simona Ahrnstedt


Nu är det bara att hålla tummarna att allt fungerar lika bra under vecka 13.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar