fredag 30 mars 2018

Påskläsutmaningen Dag 1 - 2018-03-29




Det gick inte så bra med läsningen under utmaningens första dag, jag hade alldeles för mycket annat att göra. Eller rättare sagt jag hade ingen ro i kroppen att sitta och läsa, så jag höll på med allt annat förutom att läsa. Och så har vi ju Bosse (grannens katt) här över påsken, så jag höll ett öga på katterna också , våra pojkar är nämligen inte så jätteförtjusta över att ha en främmande katt här hemma. Lite läste jag såklart





Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden 84 sidor












Oskuld och erfarenhet 20 sidor









Totalt: 104 sidor

En ganska sorglig siffra, men jag hoppas på att bättra på den siffran idag.

1 kommentar:

  1. Jag läste bara 5 sidor i torsdags, men jag var på min farfars begravning och tillbringade dagen med familjen. Idag åker jag tåg tillbaka till Skåne och hoppas på mycket lästid.

    SvaraRadera