måndag 30 juni 2014

Pocketpaket

Idag kom paketet med de pocket jag beställde när Bokus hade ett "köp 4, betala för 3"-erbjudande. Förr eller senare trillar jag dit på sådana här erbjudanden och den här gången fanns det så många böcker, som jag ville ha, med att jag helt enkelt var tvungen att beställa (min man gruffar i bakgrunden "Du är visst alltid tvungen när det gäller böcker!".


Bara tre kan leka så av Denise Rudberg
De skandalösa av Simona Ahrnstedt
Davidsstjärnor av Kristina Ohlsson
Och bergen svarade av Khaled Hosseini
Skuggpojken av Carl-Johan Vallgren (Lucifer)
Läsarna i Broken Wheel rekommenderar av Katarina Bivald
Steglitsan av Donna Tartt
Kanada av Richard Ford



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tycker jag också! Sen är frågan bara när jag ska hinna läsa de här.

      Radera
  2. Det är som hittat när det är fyra för tre kan du hälsa honom... ;)

    SvaraRadera
  3. Vadå? Det är väl klart att man måste när det gäller böcker...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag också! Det finns ju vissa måsten i livet...

      Radera