söndag 14 juni 2015

Kommande vecka

Vanligtvis gör inte jag någon planering för vad jag ska läsa utan väljer böcker spontant efter vad som just då känns rätt, men den här gången vet jag redan till en del hur mitt läsande kommer att se ut den kommande veckan.




Passande nog blir jag klar med Här och nu av Eva Ludvigsen ikväll så jag kan börja på något annat











Alltså kan jag börja på Incidenten i Böhmen av Thomas Årnfelt direkt på måndagen











Efter den blir det Var det inte värre än så här? av Eva Ludvigsen.












Och går det undan med ovanstående böcker så kanske jag också hinner med Hemlös av Gail Carriger







Så nu har jag i alla fall lite koll på vad som ska läsas den här veckan, sen får man ju se om den planeringen håller...

Sedan ska det ju också skrivas recensioner på både de här och några som väntar redan nu. Det är väldigt motigt med skrivandet just nu av någon anledning men det ska nog också lösa sig på ett eller annat sätt - det får det helt enkelt lov att göra.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar