tisdag 19 januari 2016

Top Ten Tuesday - Böcker jag nyligen lagt till min TBR-lista


Tisdagen börjar med Top Ten Tuesday anordnad av The Broke and the Bookish. Den här gången ska man samla tio senast tillagda i TBR-listan.

Top Ten Books I've Recently Added To My TBR

 Jag försöker faktiskt undvika all slags läslistor eftersom de har en tendens att svälla över alla gränser. Men när nu begränsningen är tio så blandar jag både hyllvärmare som jag bestämt ska undan och lite nytt som är på gång.

1 En av oss av Åsne Seierstad
2 Löftet av Audrey Magee
3. Ett andra liv av S J Watson
4. Stormfågel av Conn Iggulden
5. Solvarg av Conn Iggulden
6. Lömska prinsessor av Rebecca Chance
7. Pottungen av Anna Laestadius Larsson
8. Blodbokens tid av Bodil Mårtensson
9. Lewismannen av Peter May
10. En mörderska bland oss av Hannah Kent












4 kommentarer:

  1. Lewismannen är bra! En mörderska bland oss köpte jag för ett tag sedan, den låter väldigt spännande.

    SvaraRadera
  2. En mörderska bland oss är jag väldigt nyfiken på :) Jag skulle också vilja läsa En av oss, då det känns som en viktig bok.

    SvaraRadera
  3. gillade också Lewismannen. Conn Iggulden är jag lite nyfiken på liksom Laestadius Larsson

    SvaraRadera
  4. Jag gillade inte Innan jag somnar men ändå är jag nyfiken på Ett andra liv...

    SvaraRadera