torsdag 20 september 2012

Beställning igen!

Med skammens rodnad på mina kinder måste jag medge att jag beställt böcker IGEN, trots mitt beslut att försöka begränsa mitt bokköpande.
Men den här gången var faktiskt inte allt mitt eget fel och av 4 böcker så var bara 2 till mig själv. Först var jag ju tvungen att skaffa Blå gryning, dvs fjärde delen i Shetlandskvartetten. Men sen var det var faktiskt (hör och häpna!) min man som bär skulden till ytterligare bokköp. Bokus hade ett erbjudande om 3 historiska böcker för 99,- och Tom hittade två stycken där som han inte hade läst och som han gärna ville ha. Alltså behövde vi hitta en tredje också - så då fick jag välja en.

Så nu får jag Blå gryning av Ann Cleeves och Stalins barn av Owen Matthews


 Och Tom får Den nionde april: Nazitysklands invasion av Norge 1940 och Malta: kriget i Medelhavet 1940-42



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar