onsdag 26 september 2012

Bokmässan 2012

Jag hoppar runt och läser lite hos andra bokbloggare och jag är bara så ända in i hjärteroten avundsjuk  på alla som kan åka till Bokmässan.  Jag har aldrig haft chansen att åka dit och tidigare hängde det på att mitt jobb var sådant att jag hade mycket små möjligheter att ta ledigt "bara" för att åka på en bokmässa. Numera är det annat som sätter hinder, t ex min mans jobb och till viss del husdjuren. Jag hatar att vara så beroende av någon att man inte kan åka själv på sånt här! Ni som åker - hoppas ni får det roligt! Men skänk en tanke åt alla oss som inte har möjlighet att besöka mässan!




2 kommentarer:

  1. Jag skänker då en tanke åt oss som inte kan åka. På nåt sätt lite trösterikt att läsa att vi är flera som verkligen vill åka men verkligen inte kan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte riktigt rättvist att man inte kan när man nu verkligen vill- men nästa år SKA jag dit på ett eller annat sätt...

      Radera