lördag 27 februari 2016

Helgläsning

Där ser man vad sömnbrist leder till, jag var så luddig i hjärnan att jag helt glömde bort att göra min helgplanering. Som tur är så är det ju inte precis livsviktigt att den kommer på fredagen, så det får bli nu på natten istället. Den här helgen har jag tänkt mig att läsa




I persikoträdets skugga av Joanne Harris
(har läst över halva så den ska bara avslutas)











Fyrtio dagar utan skugga av Olivier Truc
(den här har jag hållit på och läst i sängen och jag tror och hoppas på att hinna avsluta den under helgen)









I blodbokens tid av Bodil Mårtensson
(hoppas jag hinna börja på)








Och eftersom vi inte har nånting inplanerat och min man nog helst sysselsätter sig med sina reaböcker, så tror jag att det blir mycket lästid den här helgen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar