måndag 1 februari 2016

Veckans bokbloggsfråga vecka 5

Den här veckan har kommit igång med en himla fart. Och om den fortsätter på samma sätt så lär jag få det svettigt, men jag får väl ta en sak i taget och hoppas på det bästa. Så måndagen börjar jag med Veckans bokbloggsfråga som anordnas av Barnboksbloggen. Veckans fråga lyder

Är du med i någon bokcirkel, antingen på nätet eller ”i verkliga livet”?

--------------------


Det blir ett kort svar den här veckan. Nej, jag är inte med i någon bokcirkel alls, varken på nätet eller IRL. Och jag känner mig överhuvudtaget inte ens lockad av att vara med i en.




5 kommentarer:

  1. Samma här. När det blir ett måste är det inte längre roligt att läsa.

    SvaraRadera
  2. Jag är inte heller med i någon bokcirkel, men om det fanns möjlighet så skulle jag gärna vilja vara med i en.

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med i någon bokcirkel, men samtidigt känns det jobbigt att vara tvungen att läsa en viss bok :)

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tycker det är skoj :-)

    SvaraRadera