söndag 21 februari 2016

Veckoplanering vecka 201608

Planeringen för förra veckan fungerade faktiskt rätt så bra, förutom att De gömda rummen tog längre tid att läsa än vad jag hade trott. Istället flöt läsandet under slutet av veckan riktigt bra. Nu gäller det då att planera för kommande vecka och den här gången tänker jag inte lägga in speciellt många böcker på listan. Bokrean startar ju den här veckan och jag vet att när jag väl kommer hem med nya böcker så finns att alltid minst en som jag absolut vill börja läsa direkt.



Så planeringen för vecka 08 innefattar bara






I persikoträdets skugga av Joanne Harris
(Har redan börjat läsa den och den är lättläst så det lär gå ganska snabbt att bli klar med den)










Främlingsbarn av Rachel Abbott











Blodbokens tid av Bodil Mårtensson

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar