söndag 25 oktober 2020

Läsplanering vecka 44

 Vecka 44 blir en lugn vecka. Det jag har inplanerat är att fylla i lite olika blanketter och skicka in, signera lite dokument och returnera andra dokument som kommer i veckan. Annars är schemat rätt så tomt och jag borde alltså kunna lägga mycket tid på läsningen och recensionerna. Samtidigt har vi en del projekt som borde slutföras eller påbörjas här hemma. Nu har vi ju äntligen lite bättre med  tid och ork att ta itu med saker och ting som borde göras. Frågan är vilket som är viktigast - projekten eller komma ikapp med läsning och recensioner? Jag får nog försöka komma igång med båda så kanske jag får lite gjort under den här veckan.

Det jag tänkt läsa under vecka 44 är

Lyras ö av Zelda Falköga





Vinterströmmen av Kamilla Oresvärd

Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling
Stilla vatten av Britt Peruzzi

Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar