söndag 17 juni 2012

Bokbloggar

Vad lärde jag mig idag då? Jo, jag SKA INTE hoppa runt bland bokbloggar, det slutar bara med att jag blir helt otroligt sugen på att läsa en hel massa böcker som andra har skrivit om i sina bloggar. Och det vet man ju var det slutar - jo, jag kommer att köpa fler böcker. Och nu börjar vi komma till den punkten här hemma att om jag köper fler böcker så måste vi ha fler bokhyllor och det finns det egentligen inte plats för. Tom föreslår emellanåt att jag först ska läsa ut dom böcker jag redan har hemma innan jag skaffar nya. Men det är ju helt omöjligt! Nuvarande abstinens råder vi bot på med att antingen åker vi på loppis imorgon och så köper jag några böcker eller så får jag vänta till måndan då jag hoppas att paketet från Bokus landar hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar