söndag 26 augusti 2012

Köpt böcker igen!

Det är helt ofattbart - vår lilla ICA har lagt ut backar med böcker och säljer ut dem för 15,-/st. Och jag som lovat mig själv att försöka låta bli att köpa böcker på ett tag.

Men den här gången behöver inte jag ta skulden på mig själv utan kan skylla på min man - han km faktiskt hem i fredags och tyckte att jag borde följa med nästa gång han skulle dit så kunde jag kolla om det fanns nåt jag ville ha...

Jag hade förväntat mig att det skulle vara massvis med dåliga och halvdåliga deckare men icke...jag kom hem med dessa


Baby Jane av Sofi Oksanen
Håpas du trifs bra i fengelset av Susanna Alakoski
Systerskap av Katerina Janouch
Jag är wanted av David Larsson
Mitt namn är Moore - Roger Moore av Roger Moore
Welcome to the jungle av Stephen Davis
En bra dag att dö av Simon Kernick
Kokain: drogen som erövrade världen av Tom Feiling
McMaffia av Misha Glenny

och så köpte min man Jägare - bakom fiendens linjer av Thomas Rathsack



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar