fredag 7 november 2014

Matmässan Mitt kök

Idag besökte vi alltså matmässan Mitt kök i Stockholm och jag var ju beredd på att komma hem med i alla fall en kokbok. Men det märkliga var att vi inte kom hem med en enda kokbok, däremot fick vi9 med oss tre skönlitterära böcker. Det är som förgjort, oavsett vart jag går så kommer jag hem med fler böcker att läsa. Det vi fick med oss idag var




Mannen som slutade ljuga av Dan Josefsson
Onda flickor av Alex Marwood
Gone Girl av Gillian Flynn

I och för sig ska jag väl inte klaga i o m att alla tre är böcker som jag velat läsa, men det börjar kännas lite kusligt att oavsett vilket evenemang jag besöker så kommer jag hem med ännu fler böcker att läsa...



1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Visst är det väl ändå en härlig värld vi lever i när man kan köpa böcker lite överallt!? ;)

    SvaraRadera