onsdag 3 december 2014

Omslagsonsdag #69 - Fulingar

Bokpotatens Omslagsonsdag har den här veckan Fulingar som tema. Man ska alltså visa upp de omslag som man själv tycker är fulast i sin bokhylla... Och det var ju faktiskt inte så svårt och jag hittade en hel del som jag definitivt inte gillar.

 

 

 

 

 


Min absoluta pristagare för fulast är Björn Hellbergs Club Karaoke - jag vet inte riktigt vad hans bild har med innehållet att göra förutom att han är författaren...och han är inte precis snygg...



4 kommentarer:

  1. Jag gillar inte "Oscar Wao" alls, men jag har den inte i min egen hylla så jag kunde ju inte ta med den i mitt inlägg..

    SvaraRadera
  2. Flykten från Irak har faktiskt även jag med idag. Det är inte fint :) Har läst en annan bok av Kernick och det omslaget var lika fult. Kan absolut hålla med. Det finns nog inget fint alls med Hellbergs omslag :)

    SvaraRadera
  3. Oscar Wao gillar jag inte alls. Inte heller Kernicks bok föll mig på läppen.

    SvaraRadera