fredag 19 december 2014

Supersnabb leverans

Idag var vi ute och handlade lite mat inför julen och faktiskt så fick vi det mesta handlat så det är bara lite färskvaror som ska köpas på måndag. När vi kom hem så var det såklart dags att vittja brevlådan och där låg ett kuvert jag inte riktigt väntat mig att få ännu. Jag vann nämligen tre pocket i en utlottning som hölls av Leopard förlag. Beskedet om vinsten kom igår och böckerna fanns alltså redan nu i brevlådan. Det här var verkligen supersnabb leverans! Jag hade inte väntat mig att jag skulle hinna få böckerna före jul...


Tills vattnet stiger av Maryse Condé
Torsdagsänkorna av Claudia Piñeiro
Stilla natt av Stanley Weintraub



1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten! Torsdagsänkorna har jag läst, den tyckte jag väldigt mycket om.

    SvaraRadera