torsdag 26 november 2015

Mer i bokhyllan

Idag åkte vi in till "stan" för att storhandla och när vi gör det så åker vi runt och besöker flera olika butiker. Och det brukar alltid vara någon butik som har böcker till salu, vilket är livsfarligt egentligen för jag trillar ju dit direkt
Dagens fynd var ändå boken jag hittade i Erikshjälpens butik. Den har jag suktat efter ett bra tag  och det är alltid precis nu när julen börjar närma sig som jag kommer på att jag vill ha den. Och den här gången dök den upp, till rimligt pris, innan jag ens hade kommit ihåg att jag gärna vill ha den.


Tomtar av Wil Huygen & Rien Poortvliet

Och när vi sen tittade in på Lidl så hade de pocket till extrapris så i den hyllan måste man ju rota lite extra och där hittade jag


Förorternas Buddha av Hanif Kureish
Sirenerna i Bagdad av Yasmina Khadra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar