söndag 29 november 2015

Veckoplanering vecka 49

Jag är alldeles otroligt stolt över mig själv! Planeringen för vecka 48 fungerade förvånansvärt bra och jag hann t o m läsa en bok mer än planerat - otroligt! Just nu är min läslust verkligen på topp så det känns som om jag kunde läsa hur mycket som helst.
I veckan kommer en dag gå bort helt för då ska vi hålla våra sista illerlektioner på ett naturbruksgymnasium och eftersom det är två grupper (30 + 35 elever) så tar det hela dagen och efteråt vet jag att jag är så slut att jag inte orkar med nånting, så den dagen blir det absolut inget läsande.
Men resterande veckan har jag tänkt mig att hinna med




Käraste Herman: rasbiologen Herman Lundborgs gåta av Maja Hagerman
(den här har jag redan börjat poå)









Familjerna på Cavendon Hall av Barbara Taylor Bradford











Mary av Aris Fioretos









Och om allt går bra så kanske jag hinner börja på




Kvinnorna på Cavendon Hall av Barbara Taylor Bradford









Vad tänker du läsa under veckan?





4 kommentarer:

  1. Blir till att fortsätta på Svarta små lögner och sen får vi se vad det blir mer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört att den visst ska vara väldigt bra!

      Radera
  2. Det ska bli intressant att höra vad du tycker om Familjerna på Cavendon Hall sedan.

    Själv sitter jag här med tegelstenen Två soldater, som jag ännu inte gillar speciellt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch va jobbigt att försöka plåga sig vidare i en tjock bok som man inte gillar. Hoppas den blir bättre snart.

      Radera