fredag 9 juli 2021

Helgläsning vecka 27

 Det blir en lugn helg igen utan några måsten. Och vi har inte ens planerat at åka iväg någonstans, gör vi det så blir det i såna fall en spontanutflykt. Det här innebär för make att han kan hålla på och mecka med mopparna och trädgårdsverktygen och för mig blir det ordentligt med tid för läsning och recensioner.  Just nu behövs det verkligen att jag koncentrerar mig på sånt så att jag kommer ikapp med det mesta. Glädjande nog är jag ju redan på god väg så nu behövs bara en ordentlig rusch så kan jag sen slappna av lite och behöver inte ha dåligt samvete för att allt halkat efter


Det jag tänkt läsa den här helgen är

Spegelbilden av Joseph A. Davis






När vi faller av Gabriella Ullberg Westin











Vad ska du läsa i helgen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar