måndag 12 juli 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 27

 Vecka 27 var ingen höjdarvecka heller men det hade nog lite att göra med att ett par dagar gick bort, en dag när jag skulle på provtagning och så en dag när jag hade telefonmöte med läkaren. De dagarna fick jag sen ingenting annat gjort för på provtagningsdagen var jag alltför nervig för vad resultaten av proverna skulle visa och läkarmötet var så förvirrat att resten a dagen gick åt till att fundera och diskutera med maken om vad som sas under mötet. En till dag gick också bort för det var tänkt att vi bara skulle besöka en butik på söndagen, istället blev det flera när vi nu ändå var i stan och min vana trogen var jag sen så trött när vi kom hem att jag var tvungen att lägga mig i soffan ett tag så då blev det inte mycket gjort den dagen heller. Så resultatet för vecka 27 var inte precis något jag blev positivt överraskad av.

Det som hände under den gångna veckan var

Jag läste ut 1 bok

Dragoner av Gertrud Hellbrand

---------------

Jag publicerade 1 recension

Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter (titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)

------------------

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

---------------------

Jag köpte 2 böcker

Fallet Walter Dabney av David Baldacci

Flickan utan hud av Mads Peder Nordbo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar