söndag 31 januari 2016

Veckoplanering vecka 201605

Planeringen för vecka 4 fungerade inte alls men det hade att göra med att det dök upp ett par rec.ex som jag inte hade räknat med. Alltså var jag tvungen att lägga undan en bok som jag tänkt att läsa och sen återuppta den när jag var klar med rec.exen. Men å andra sidan var det en massa annat jag också fick lägga undan (av andra orsaker) och som jag nu får ta itu med den här veckan. Men så är det ju vissa veckor, man håller på hela tiden, men blir inte klar med nånting.

Vecka 5 har jag i alla fall planerat att läsa







Jag lät dig gå av Clare Mackintosh










Löftet av Audrey Magee














Examensfesten av Faye Kellerman
(som jag inte lär bli klar med eftersom jag har den som sängläsning)



1 kommentar:

  1. Åh alla böckerna ser väldigt fina ut! Hoppas de är bra också :)

    SvaraRadera