fredag 4 november 2016

Helgläsning

Ännu en dag då jag har hunnit mycket, men kanske inte riktigt så mycket som jag hade hoppats. Imorgon kommer halva dagen gå åt när vi ska träffa lite kompisar, så det är inte bli jättemycket läst under lördagen. Men jag har tänkt mig att istället avsätta hela söndagen till läsning och sen får maken tycka vad han vill om det.
Nu har jag precis ätit middag och innan jag intar soffläge så är det nog bra att planera vad jag ska läsa i helgen. Och sen är det bara att hoppas att jag verkligen får så mycket (lite) lästid som jag hoppas få.


Böckerna som ligger överst är







Arktis: liv i en värld av snö och is av Felix Heintzenberg & Ole Jørgen Liodden














Spionen av Paulo Coelho
(har redan läst ungefär halva boken)











Öden och sanningar av Miroslav Popovic
(har läst ungefär halva boken redan)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar