söndag 15 december 2019

Läsplanering vecka 51

Under kommande vecka blir det nog fullt upp inför julen. Den mat som tar längst tid att göra har vi redan lagat, men sen ska det ju städas lite och så ska vi handla inför jul så att det enda som återstår till dan före dag är färskvaror. Och medan vi pysslar med det här så ska vi försöka få katterna att gå ihop så att det sen blir lugnt över jul. Både jul- och kattpysslet kommer ju att ta tid, men jag hoppas ändå kunna få tid till att läsa för det behövs just nu. Läsahögarna har sakta minskat och jag hoppas hinna minska dem ännu mer under julhelgerna så det är lika bra att försöka starta redan nu med att få så mycket som möjligt läst innan årsskiftet.



Det jag tänkt läsa under vecka 51 är



Välkommen till Flanagans av Åsa Hellberg











Svek av Jesper Stein












Den återlämnade flickan av Donatella Di Pietrantonio











Rent som guld av Karin Slaughter & Lee Child










Vad ska du läsa under veckan som kommer?

1 kommentar:

  1. OJ! Hur många timmar om dagen läser du?
    Jag läser/lyssnar 2 timmar om dagen, men lyssnar jag i stort sett all min vakna tid så går det snabbare. ;)

    Under kommande vecka läser jag "Jag kommer hem till Jul" Den verkar vara mysig.

    SvaraRadera