söndag 20 september 2015

Veckoplanering vecka 39

Det här med veckoplaneringen för vecka 38 glömde jag helt bort att göra förra helgen eftersom jag hade fullt upp med annat. I och för sig så hade nog den planeringen ändå inte hållit speciellt bra med tanke på hur veckan sett ut. Vecka 38 handlade mest om att försöka komma ikapp med både läsandet och recensionerna. Men nu är jag ikapp, tror jag! Så då kan jag också försöka göra en planering för vecka 39

Böckerna jag hoppas hinna läsa denna vecka är






En sommar på luffen av Eli Åhman Owetz
(som jag redan börjat på)











Barnmorskan av Katja Kettu
(som jag hoppas jag äntligen kan bli klar med, har ju fått lägga undan den så många gånger när det dykt upp rec.ex som måste gå före)








Stanna innan du går av Åsa Bonelli










Sen vet jag att det ska vara ett par rec.ex på väg och när de dyker upp så går ju de före mina egna. Mer än så här vågar jag inte planera för - hinner jag mer så är det kul, men det är ingenting jag räknar med just nu.



2 kommentarer:

  1. Vad väntar du för kul i brevlådan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry att jag inte hann svara tidigare, men idag kom dom...

      Radera