onsdag 22 april 2015

Omslagsonsdag #88 - Hunden efter håren

Nu är det dags att botanisera bland omslagen igen, det är dags för Bokpotatens Omslagsonsdag där C.R.M Nilsson vikarierar (från sjuksängen den här gången. Krya på dig!) Temat den här veckan är Hunden efter håren, dvs eget tema. Och den här gången tänkte jag visa upp lite omslag på de fantasyböcker jag hittills läst. Fantasy är ju den genre som jag är minst bekant med och som jag just nu försöker läsa in mig på lite grann.


 

 











Jag tycker omslagen på Laini Taylors böcker är jättefina men jag är otroligt svag för Miss Peregrines hem för besynnerliga barn. Vilken tycker du är finast?




2 kommentarer:

  1. Laini Taylors böcker är jag väldigt svag för, men De utvalda har också väldigt fina omslag :)

    SvaraRadera
  2. Älskar omslagen till De utvalda, De är Superfina. Även jag har med omslagen till Magikerna och Nattens cirkus denna veckan.

    SvaraRadera