fredag 20 januari 2017

Helgfrågan vecka 3 19-22/1


Mia saknar, precis som många andra , Bokbloggsjerkan och inspirerad av den drar hon nu igång en ny helgutmaning. Den första Helgfrågan blir den här veckan och den lyder:

Vad ska ni göra i helgen? Hur ser läsplanerna ut för helgen?

---------------------

Det blir nog en rätt så lugn helg i och med att maken åkt på en förkylning som han ska försöka bli av med så han kan åka till jobbet på måndag. Idag blir det nog lite städning. Imorgon, lördag,  kommer grannen över på middag. Och på söndagen har vi nog tänkt att bara ta det lugnt... Så förhoppningsvis kommer det bli ganska bra med lästid hela helgen.



Just nu läser jag  Den smala vägen mot norr av Richard Flanagan














Sedan blir det nog någon av böckerna i min läshög. Har ännu inte bestämt vilken det blir eftersom det tillkommer minst en bok till i högen idag.





16 kommentarer:

  1. Bageriet köar jag för, trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Verkar som en skön helg, förutom förkylningen då :)

    SvaraRadera
  3. Låter som en trevlig och mysig helg. Boken var helt ny för mig så tack för tipset! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ser ut att vara en riktigt trevlig liten läshög där :)

    SvaraRadera
  5. Låter som en mysig helg utan massor med måsten.

    SvaraRadera
  6. Skönt med lugn och lästid. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. läshelger är väldigt trevliga. jag var mycket förtjust i Den smala vägen mot norr

    SvaraRadera
  8. Alltid bra med en redig hög med olästa böcker att välja bland. :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Jenny Colgan måste du läsa den är så bra

    SvaraRadera
  10. Låter som en väldigt lovande helg :)

    SvaraRadera
  11. Ser ut att vara en fin läshög att välja ur, inte dumt. :)

    SvaraRadera
  12. Spännande boktrave :) Bageriet har jag spanat på ett tag men inte kommit till skott, har ju en del annat att läsa också, som vanligt ;) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Flanagans bok är en hyllvärmare hos mig tyvärr...

    SvaraRadera
  14. Gillar omslaget på Flanagans bok men det är en ny titel för mig.

    SvaraRadera
  15. Härliga bokplaner. :) haha jag känner igen mig i hur den där att läsa högen växer ständigt ^^

    SvaraRadera
  16. Låter som en bra helg förutom förkylningen förstås! Hoppas att det är bättre :)

    SvaraRadera