fredag 20 januari 2017

Helgläsning

Nu har jag gjort det absolut viktigaste på hela dagen, tycker Nitro i alla fall och då får jag sen hålla på med annat. Det han tycker är viktigast varje dag är att han får åka rullstol, dvs han står upp i famnen på mig med nosen pekande mot fartvinden när vi rullar fram i korridoren i den halsbrytande farten av ca 500 meter/tim. Han älskar att åka rullstol och kräver att få sig en liten tur varje dag. Medan middagen blir klar i ugnen så hinner jag då lägga ut min helgplanering, för nu har jag lyckats bestämma vad jag ska läsa i helgen.




I helgen ska jag läsa




Den smala vägen mot norr av Richard Flanagan
Har jag redan kommit en bit in i.












En brasiliansk med svans av Eva Rosengren









Det får nog räcka med de här två, den första tar ju lite tid i och med att den är på drygt 500 sidor.



Vad ska du läsa i helgen?









2 kommentarer: