fredag 16 juni 2017

Helgläsning

Veckans läsning har gått relativt bra även om boken som jag trodde jag skulle vara klar med på söndag kväll tog längre tid att läsa och därmed försenades läsningen av de andra böckerna på veckoplaneringen. Men jag har faktiskt tänkt läsa mycket den här helgen och på det sättet kanske kunna ta igen lite förlorad tid. Vi har ingenting speciellt inplanerat förutom att maken andades något om loppis på söndag, men det får vi se hur det blir. Jag borde i alla fall få ganska bra med lästid och då fortsätter jag bara med det som fanns på veckoplaneringen. Sen är det bara att  hålla tummarna att ingenting oförutsett händer.



Det jag tänkt läsa är




Den första lagen av Stefan Christiernin













Det finns inga monster av Liselott Willén











Bruden av Mauro Covacich









Som tur är så är ingen av de här böckerna speciellt tjock så det borde gå. Jag är i alla fall nöjd om jag skulle få två av böckerna lästa och kanske ha hunnit börja på den tredje.

Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Det blir intressant att se vad du tycker om Det finns inga monster. Jag har gett den till sambon som brukar gilla Willéns böcker.

    SvaraRadera