tisdag 6 juni 2017

Top Ten Tuesday - deckare/spänningsromaner som senast hamnat på min TBR-lista

Idag ska vi iväg för att fira min svåger som fyller 60 så något annat lär inte hinnas med om jag inte får något ryck ikväll och sätter igång med att jobba undan. Men innan vi åker så tänkte jag hinna med Top Ten Tuesday som idag handlar om böcker som hamnat på TBR-listan.

Books From X Genre That I've Recently Added To My TBR List 

------------

 Det blir en liten blandning som består av böcker som jag fått rätt nyligen och böcker som redan fanns på listan

1 Jag ser dig av Clare Mackintosh
2 Den första lagen av Stefan Christiernin
3. Inte ensam av Elizabeth Haynes
4. De fördärvade av Karin Slaughter
5. Döda talar inte av Eva Dolan
6. Kum av Henrik Tord
7. Lasaros tårar av Henrik Tord
8. Eremiten av Thomas Rydahl
9. På sex meters djup av Denise Rudberg
10. Pretty Baby av Mary Kubica










3 kommentarer:

  1. Intressant lista. Flera jag inte känner igen, så nu blir jag sugen på att kolla upp dem...

    SvaraRadera
  2. Känner igen de flesta av dem och många vill jag också läsa så småningom :)

    SvaraRadera
  3. Inte många jag känner igen på din lista. Bara några författarnamn här och där som är bekanta :)

    SvaraRadera