fredag 30 juni 2017

Helgläsning

Av någon underlig anledning kom maken hem med en liten present till mig idag och det är ju en bra början på helgen. Ännu bättre blev det när jag kikade på hur veckans läsning har gått för allt har funkat klockrent. Inte nog med det men jag har också hunnit med att plocka ihop två kartonger (en stor och en mellanstor) med böcker som ska "omplaceras" till en bekant till mig. Så det som nu återstår är att börja med "Stora utrensningen" i bokhyllorna så att jag kan göra mig av med olästa böcker som jag av någon anledning ändå inte kommer att läsa (och kommer jag inte att läsa dem så finns det ingen anledning att ha dem kvar i bokhyllan)

Men i helgen tänkte jag läsa






Inte ensam av Elizabeth Haynes












Älska, glömma och förlåta av Lori Nelson Spielman














Ingen alls av Lotta Thell








Hinner jag med mer än det här så skulle det inte vara helt fel.

Vad ska du läsa i helgen?





1 kommentar:

  1. Jösses, ska du hinna med alla tre? :O
    Jag är på semester hos föräldrarna och tänkte glatt att jag nog skulle hinna läsa lite. Pfft. Här är det bad, fiske, skjutsa tvååringen i skottkärra, jobba med korrläsning och spela spel som gäller. Inte hinner jag läsa särskilt mycket. Tur att jag har en vecka till på mig så jag hoppas hinna läsa liiiiite grann i alla fall.

    SvaraRadera