söndag 6 maj 2012

Phonephucker

Phonephucker - En telefonhoras bekännelser av Tanja Suhinina

"Jag kan vara en uppkäftig högstadieelev i en för kort kjol, jag kan vara en sträng haremsdam som dresserar dig. Jag kan vara en hemmafru som är sen med hyran, jag kan vara din guide i en mörk porrklubb. Jag kan vara din syster, din mamma, din konfirmationsledare eller din chef. Jag kan vara din vildaste fantasi och jag kan vara din vackraste dröm. Jag kan vara vem som helst om du bara låter mig..."

--------------------------------------------------

Vad jag har skrattat! Hon är träffsäker som få och har precis den typ av humor som jag fastnar för. Jag har ibland lite svårt för dom här "roliga" böckerna och dom får mig sällan mer än att småle. Däremot kan jag ligga en hel natt och vrålgarva med Lemmy Kilmeesters bok i handen. Phonephucker har jag sträckläst och både småskrattat och emellanåt skrattat högt så tårarna sprutat.....och min man har undrat vad jag skrattar åt... och han fattade noll när jag svarade att jag skrattade åt en bok om telefonsex!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar