söndag 6 maj 2012

Säsongspremiär bakluckeloppis

Den här helgen var det alltså säsongspremiär för bakluckeloppis på både Ulva och Fyris. På vanliga inomhusloppisar kan det ibland vara lite tunnsått med såna böcker som jag vill ha, men på bakluckeloppisar brukar det alltid finnas nåt i alla fall. Och idag fick jag med mig några böcker hem.

Den sista konkubinen av Lesley Downer
Svärmaren av Anna Bovaller
Turkish Delight av Niclas Ericsson
Okända väsen av Tracy Chevalier
Floden blev mitt liv av Nancy Cato
Porto Francos väktare av Ann Rosman
Historikern av Elizabeth Kostova


Det är lite synd att jag inte fått med alla inköp för 2012 i bloggen, men fr o m nu ska allt in här också förutom på bok.nu - måste ju försöka hålla lite koll på hur mycket jag köper *flin*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar