söndag 21 september 2014

Läsa, läsa, läsa

Tidigt imorse åkte våra besökare hemåt så då kunde jag sen ägna migresten av dagen åt att läsa. Det har ju inte blivit speciellt mycket av den varan under helgen. Det roliga med en av våra gäster var att hon absolut skulle in till Uppsala igår och det var för att hon ville till en bokaffär. Hon var ute efter en bok på engelska  som hon ännu inte kan få tag på i Finland. Och då är det ju tur att hon kunde besöka The English Bookshop i Uppsala. Och precis som jag så föll hon pladask för den bokhandeln, den är ju så underbar!

Men nu har jag kommit in i mina vanliga kvällsrutiner igen, dvs att sitta i lugn  och ro och dricka thé och läsa efter att min man gått och lagt sig.....det blir så konstigt när jag måste frångå såna här rutiner, även om det bara gäller ett par kvällar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar