fredag 15 april 2016

Helgläsning

Den här helgen kommer bror min på besök så vi lär nog hålla på med en del sådant som stjäl lästid även om han den här gången verkligen är inställd på att läsa en massa. Första frågan i telefon, när han meddelade att han skulle komma, var: "Har du något bra att läsa åt mig?". Så brorsan kommer hit för att njuta av lugnet ute på vischan, äta hemlagad mat (är man singel så orkar man inte alltid ställa sig och laga mat, i alla fall gör inte han det) och läsa.

Men, lite ska jag nog hinna läsa och då är det de här som ligger överst i högen



Fånge spion partisan av Matti Putkinen & Mikko Porvali
(Äntligen ska jag sätta igång med den här...jag har verkligen längtat efter att få läsa den)












Lärjungen av Henrik Senestad
(Den här har hängt med så länge i planeringen att nu är det dags att se till att den blir läst)






Mer än de där två vågar jag inte planera för just den här helgen.

Vad tänker du läsa i helgen?











2 kommentarer: