tisdag 5 april 2016

Veckoutmaning: Det snyggaste du sett




Idag har jag hunnit få undan en del sådant som borde ha gjorts tidigare och innan jag lägger mig i soffan och glor på TV ett tag så tänkte jag delta i Kulturkollos veckoutmaning. Veckans tema hos Kulturkollo är På ytan och då passar det ju bra att veckoutmaningen handlar om omslag.

Mitt uppdrag till er den här veckan är kort och gott: Visa upp ditt favoritomslag. Och kan du inte välja en får du välja två, eller tre, eller tjugo, det är upp till dig.

----------------------
Och precis som det står i utmaningen så finns det inte en chans att jag skulle kunna visa upp bara ett omslag, så det blir fler

Högt upp bland mina absoluta favoriter finns omslagen till Laini Taylors trilogi om Önskemånglarens dotter






Och det får räcka med de här tre för annars kommer jag fylla hela sidan med snygga omslag



9 kommentarer:

  1. Taylors omslag är riktigt vackra och annorlunda.

    SvaraRadera
  2. Den här serien har supersnygga omslag. Har alla tre men har bara läst den första ännu.

    SvaraRadera
  3. De är snygg och serien har samma

    SvaraRadera
  4. Jag har inte läst Laini Taylor ännu, men jag är väldigt nyfiken på henne. Omslagen är lockande!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar verkligen när omslagen i en serie liknar varandra, det blir så... enhetligt :)

    SvaraRadera
  6. Det var riktigt snygga omslag :)

    SvaraRadera
  7. Taylors omslag är väldigt läckra :)

    SvaraRadera