fredag 21 juli 2017

Helgläsning

Läsningen den här veckan har gått utan några som helst problem, dvs helt otroligt bra, läslusten har varit på topp och det har funnits rejält med tid som jag kunnat lägga på läsandet. Så den här helgen behöver jag egentligen inte läsa mycket för att veckoplaneringen ska hålla till 100%. Det är i och för sig bra eftersom brorsan kommer på besök och trots att han också läser så lär vi ändå göra lite annat än bara sitta och läsa.


Det jag tänkt läsa under den här helgen är








Jag ser dig av Clare Mackintosh
(har jag läst ungefär halva boken redan)










Allt det du måste av Sylvia Lidén Nordlund












Nio dagar till Uksáhkká av Nicklas von Matérn









Och skulle jag hinna börja på en till så skulle jag bli jätteglad.

Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Jag har en del recensionsexemplar jag ska försöka läsa under helgen, men jobbar också så får se hur mycket jag hinner :)

    SvaraRadera