söndag 30 juli 2017

Veckoplanering vecka 31

Dags för en veckoplanering igen! Planeringen för den gångna veckan fungerade faktiskt riktigt bra, trots att jag tog i för kung och fosterland. Inte riktigt 100% perfekt, men tillräckligt nära för att jag ska vara nöjd. Nu får jag istället tänka på ett lite annat sätt för kommande vecka. Maken har gått på semester nu och är alltså hemma på dagarna och då blir det inte lika mycket egentid för mig. Utöver det så kommer brorsan i veckan för att hjälpa till att få in vinterveden och då blir det alltså ännu mindre med tid över. Men läsa kommer jag ju att göra ändå även om det kanske inte blir lika mycket som i vanliga fall så det är lika bra att planera. Men jag får vara försiktig med antalet böcker så jag inte sätter ribban för högt.

Det jag tänkt läsa är





Candelarias hus av Julia Svanberg












Makaber av Jim Friberg













Bengtsson och Dahl går på djupet av Mats Edblad








Skulle jag hinna med mer så blir ingen gladare än jag men jag vågar nog inte planera för fler böcker än de här.

Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar