måndag 18 december 2017

Sammanfattning/utvärdering vecka 50

När jag tittar igenom vad jag hunnit med under vecka 50 så blir jag riktigt glad. Det märks direkt att jag orkar med mer än tidigare. Alltså har jag nu fått undan lite recensioner och det är inte bara bokrelaterat som jag jobbat ikapp utan också lite annat här hemma som legat som ett dåligt samvete och väntat på att jag ska orka ta itu med allt. Min förhoppning är såklart att energinivån ska fortsätta ligga på den här nivån så jag får undan en del sånt jag velat göra men inte haft varken lust eller ork att börja med.
Under vecka 50 hände alltså följande




Jag läste ut två böcker

Mörkermännen av Jens Henrik Jensen (är redan recenserad, se nedan)
Arvsynden av Lars Inge Ström (recension den här veckan)


Jag skrev 5!! recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Fjärran länder, fjärran hav - Joan Dial
Nattviol - Niklas Leavy
Dit längtan tar en - Theréze Ingmarson
Mörkermännen - Jens Henrik Jensen
Christmas - Amanda Tartt

Det kom inga bokpaket och på ett sätt var det ju bra, det gjorde att rec.ex-högen minskade lite. Samtidigt är det ju kul när det dyker upp bokpaket, men en vecka utan klarar jag galant.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar