söndag 17 december 2017

Veckoplanering vecka 51 (18-24/12 2017)

Eftersom det är söndag så är det dags att planera läsningen för kommande vecka. Som det ser ut nu så börjag få rätt så gott om lästid under vecka 51. 90% av julmaten är lagad och i frysen, det som är kvar att handla (färskvaror) sköter maken om under veckan, sen är det lite städning kvar, men det blir definitivt ingen stress och vi lär inte behöva lägga ner alltför mycket tid på förberedelser inför jul den här veckan. Alltså kan jag lugnt sätta mig och läsa på dagarna och det känns skönt. Men jag tänker ta det lugnt med hur mycke jag ska läsa också, såhär sista veckan inför jul vet man ju aldrig vad som kan hända.



Det jag tänk läsa den här veckan är





Och eld föll från himlen av Jan Davilén












Storstadskärlek av Lina Forss













Hjärntvättad av Stefan Malmström









Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?





1 kommentar: