söndag 3 december 2017

Veckoplanering vecka 49

Det är dags att planera för läsningen under kommande vecka. Med lite tur så blir det bra med lästid under veckan. Än så länge är det bara två dagar då jag kan räkna med att det inte blir så mycket läst, först tisdagen då jag ska till min doktor för behandling och sen lördagen då vi ska laga färdigt en del av julmaten.  Men för resten av veckan är det ingenting inplanerat, än så länge i alla fall. Alltså vågar jag nog ta i lite grann när jag gör en lista på det jag vill läsa i veckan.





Böckerna jag nu lagt högst upp i läsahögen är






Mörkermännen av Jens Henrik Jensen












Min mammas hemlighet av Nikola Scott













Arvsynden av Lars Inge Ström












Kicktorsken av Alexander Salzberger









Vad ska du läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar