söndag 10 december 2017

Veckoplanering vecka 50 (11-17/12)

December är månaden då man har så mycket annat att göra fram till jul att läsningen blir lidande. Det blir inte alls lika mycket lästid när man måste städa, laga mat, handla och fixa inför jul. Visserligen blir det desto mer lästid under julhelgen hos oss, då är det nämligen läsning och tv-tittande som vi ägnar oss åt. Under kommande vecka ska vi julhandla lite, städa och tvätta, maken ska julpynta lite till och så ska vi på RAW stand-up julföreställning på torsdag. Jag får alltså försöka ta mig lite tid då och då mellan varven för att läsa och risken är då stor att jag inte hinner speciellt mycket. Men planera kan man ju, sen är det bara att hålla tummarna för att man hinner så mycket man tänkt sig.

Det jag tänkt läsa vecka 50 är





Min mammas hemlighet av Nikola Scott
Har jag börjat på och hoppas hinna läsa klar idag











Christmas av Amanda Tartt
Novell, så den är inte på så många sidor











Arvsynden av Lars Inge Ström












Kicktorsken av Alexander Salzberger













Vad ska du läsa i veckan?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar