måndag 18 juni 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 24

Vecka 24 gick faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig. Till viss del berodde det nog på att det inte var så olidligt hett längre utan ganska lagom temperaturer för att det ska vara riktigt behagligt att sitta och läsa.  Och så är jag hela tiden jättesugen på nästa bok i läsahögen hela tiden, läslusten är verkligen på topp.
När det gäller recensionsskrivandet så hamnade jag lite efter de där dagarna som vi var utan internet, så jag har känt lite att jag måste försöka komma ikapp. Så under vecka 24 lyckades jag få ut en del så jag börjar närma mig igen ögonblicket då jag är helt ikapp.

Det som hände under vecka 24 var att

Jag läste ut 5 böcker

Chiffong av Amanda Tartt (redan recenserad, se längre ner)
Generalens älskarinna bok 3, del 1/2 av Lisa Hågensen (recension den här veckan)
Allt har sitt pris av Jan-Eric Boo (redan recenserad, se längre ner)
Ödets hav av Elisabet Nemert (recension den här veckan)
Stormsystern av Lucinda Riley (recension den här veckan)

Jag recenserade 5 böcker

Liten tvåa med potential - Camilla Davidsson
Sekten på Dimön - Mariette Lindstein
Allt har sitt pris - Jan-Eric Boo
Chiffong - Amanda Tartt
Jag har tänkt mycket på oss och våra utmattade kroppar - antologi av Föreningen Arbetarskrivare

Jag fick 5 rec.ex

Annars skjuter jägaren mig av Nele Neuhaus
Morden i Baronville av David Baldacci
Nattvakten av Anna Ihrén
I sparvens klor bok 1, del 1 & 2 av Karin Söderlund Leifler






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar